no spoko mam nadzieje ze dobrze bylo. ja sie sam niedługo wybieram
Prośba o analizę logów
Zwiń
X
-
Prośba o analizę logów
Witam!
Proszę serdecznie o analizę logów.
Pacjent to Octavia I 1,9 81 kW ASV przebieg 210kkm - wiekszość poza miastem, bez modyfikacji programu( przynajmniej tak mysle, jestem 2. wł.), modyfikacje mechaniczne - zaślepilem EGR z obu stron (rurke wywalilem) oraz załozylem OCT od "lublinka" na odmę.
Przechodząc do rzeczy: auto łapie notlauf'y, kasowalne wylaczeniem zaplonu, kiedyś problem pojawił sie jeden raz, jeden raz do przebiegu ok. 205kkm, ale teraz sie nasilil, tj. łapie non stop, na wyzszych biegach, wydaje mi sie ze nie na I i II, ale moze mie sie wydaje, bo na nich tylko ruszam. A tak to najczesciej na IV - ok. 2,5-3 tys RPM, choc na V i III tez ( co pokazuja logi).
Nie wiem czy mi sie zdaje ale problem nasilil sie po tych modach jakie zrobilem przed latem( EGR i odma), choc moze to nie ma wplywu :?
Ogólnie auto do chwili przejscia w tryb awaryjny ma swoja moc/elastykę, nie kopci bardziej.
Tak wiec prosze o wyrozumialosc dla amatora i jesli mialby ktos czas i ochote po raz setny interpretowac bledy to bede wdzieczny i z gory DZIEKUJE za wskazanie żródła usterki:
Kody błędów zapisane
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 038 906 012 CL
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3359
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
VCID: 5CB39043E6BB
TMBCP21U832813200 SKZ7Z0C2000664
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Logi
1) Basic
2)Static
3)Dynamic
Co do logów dynamicznych - przy logowaniu poszczegolnych kanałów/grup zawsze łapałem notlaufa przy ok. 3800 RPM - oczywiscie przed kolejną próbą gasilem motor
pozdr grzesiekASV seryjne ICE - było
ale zostało w rodzinie
-
-
EGR nie pracuje.
Kąt wtrysku jest zły
Geometria nie pracuje w pełnym zakrsie.
Wydaje mi się że bez wyjecia turbo sie nie obejdzieOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz